AGB-Code

2801 DD GOUDA

Maandag tot Donderdag

Klantenservice
Welkom bij Stichting Gravenberch, het steunpunt voor Pastorale Thuiszorg.
19 August 2019

AGB-Code

Secretariaat

2801 DD GOUDA

Maandag tot Donderdag

Klanttevredenheidsonderzoek

Laat ons weten wat u van onze dienstverlening vindt.

Beste cliënt,

Wat vindt u van onze dienstverlening? Wij horen graag uw mening. Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Daarom vragen we of u uw ervaringen met ons wilt delen via een vragenlijst. Het onderzoek is gericht om de kwaliteit van onze dienstverlening te kunnen waarborgen.

Hoe doet u mee?

U kunt ons op twee manieren een waardering geven. Mocht u dat willen dan mag u ons ook op beide manieren een waardering geven.
1. Klik op de onderstaande link om ons te beoordelen op Trustpilot of
2. Vul de onderstaande lijst in. Dat duurt ongeveer 1 minuten.

Klik hier om ons op Trustpilot te waarderen

Werkt de link niet? U kunt ook de onderstaande vragenlijst invullen.

Hartelijk dank,

T: 088-532 77 00

We controleren of er een match is in ons bestand om te voorkomen dat we spook referenties van niet cliënten ontvangen.
Geef een cijfer tussen 1 en 10 waarvan 1 uitzonderlijk slecht en een 10 uitmuntend is.
U verklaart dat u, uw recensie naar waarheid hebt ingevuld op basis van gebruikmaking van de dienstverlening van Stichting Gravenberch. Tevens verklaart u dat u op geen enkele wijze dan ook nog door de vertegenwoordiging of medewerkers van Stichting Gravenberch gevraagd bent om met uw recensie de positie van Stichting Gravenberch positief te beïnvloeden. Ook verklaart u dat u niet gevraagd bent om tegen een beloning of betaling een positieve recensie ten gunste van Stichting Gravenberch te vermelden. Met het plaatsen van uw recensie geeft u toestemming om deze ook namens u op al onze partner en social websites te promoten. U begrijpt dat uw recensie bedoeld is om onze dienstverlening verder te ontwikkelen en dat u vrijwillig en ongedwongen uw persoonlijke recensie op basis van uw persoonlijke ervaring met Stichting Gravenberch hebt gedeeld op onze website en op dat van onze partners.
WhatsApp WhatsApp us