De leden service is er voor u.

Het platform voor al je zorg en levensbeschouwelijke vragen. We bieden in heel Nederland pastorale zorg en ondersteuning vanuit het Wmo. Hierin helpen we onder anderen; jongeren hun weg terug te vinden in de maatschappij, ondersteunen ouderen en gezinnen bij de bevordering van de zelfredzaamheid in de thuishulp, begeleiding, verpleging en verzorging. Onze landelijke ‘Zorg Kringen’ bestaande uit een gediplomeerd team van Pastorale medewerkers, verpleegkundigen en verzorgenden die snel en flexibel inzetbaar zijn.

Onze ledenservice welke vanuit het hoofdkantoor te Gouda alle landelijke teams aanstuurt, voorziet in informatie over onze werkwijze in de zorg en hoe wij zorg voor u verwezenlijken. Ze beantwoord vragen over de inzet van de PGB en Wmo ondersteuning. Ook kunt u voor persoonlijke ondersteuning (pastorale zorg) terecht met uw hulpvraag.

Als lid van Stichting Gravenberch ontvangt u ieder kwartaal ons tijdschrift ‘Samen’* met informatie over de zorg die we verlenen en wat er veranderd in de zorg. Samengesteld door een team van enthousiaste vakkundige medewerkers.

Wat mag u van ons verwachten?

Uiteraard een goede zorg vanuit onze dienstbaarheid.
En omdat de zorg niet altijd het zelfde is leveren wij ‘zorg op maat‘. Dat is zorg afgestemd op basis van uw wensen, behoefte en verlangens aangevuld met onze expertise en zorgkwaliteiten om te komen tot een zorgpakket dat bij u past en voor uw naasten naar tevredenheid is. Denk hierbij aan mantelzorger en familie.

Heeft u vragen?
Neem contact op met de ledenservice, te bereiken van 10:00 tot 16:00 uur op telefoonnummer 088-532 77 00

• ‘Samen’ is vanaf eind tweede kwartaal te verkrijgen en ontvangt u automatisch.