Hartelijk welkom.

Leuk dat u lid wenst te worden van Stichting Gravenberch. Als christelijke organisatie bieden wij ook ondersteuning vanuit het Wmo op maat en Pastorale zorg voor het hele gezin. Dit doen wij op kleinschalig niveau zodat we meer aandacht kunnen besteden aan de behoefte van iedere cliënt. Dat maakt dat we snel en flexibel inzetbaar zijn. Wij hanteren in de meeste gevallen geen wachttijd en zijn daardoor vaak direct inzetbaar.

We zijn dienstbaar voor een ieder ongeacht geloofsovertuiging of afkomst. Dat maakt dat wij een goed alternatief zijn voor velen.

Stichting Gravenberch ondersteund ook kansarme projecten. We willen als non-profit organisatie dienstbaar zijn voor eenieder die zorg nodig heeft. Of het nu projecten zijn die we in arme landen ondersteunen of dicht bij huis, wij als zorg organisatie zijn zeer dankbaar dat wij daar deel van mogen zijn en besteden dan ook veel aandacht aan de zorg van hen die het het hardst nodig hebben.

Wilt u ook deelnemen aan onze dienstverlening, word dan ook lid. U kunt zich inschrijven als vrijwilliger of als lid van de Stichting. De contributie voor uw lidmaatschap kost maar € 25,00 per jaar.  Als lid bent u inzetbaar om deel te nemen aan de vele projecten die de Stichting behartigd. Aanmelding kan door het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen.

Waar zijn wij actief ?

Stichting Gravenberch is in Midden en Zuid-Holland actief.
Onze dienstverlening is er voor eenieder die zorg in welke vorm dan ook nodig heeft. Wij bieden zorg op maat.

Gemeenten Midden-HollandGemeenten Zuid-HollandVoor Pastorale zorg
Bodegraven-ReeuwijkLansingerlandZuid-Holland
GoudaLeidschendam-VoorburgMidden-Holland
KrimpenerwaaardPijnacker- NootdorpNoord-Holland
WaddinxveenVoorschoten - WassenaarFlevoland
ZuidplasZoetermeerUtrecht

Ik word lid

Vul de juiste gegevens hieronder in. Wanneer we uw lidmaatschap ontvangen hebben, ontvangt u van ons een welkoms brief. Met uw aanmelding wordt u lid van de Stichting Gravenberch.

Vermeld uw volledige naam
Vul hier het telefoonnummer in waarop u te bereiken bent.
Op welk adres moet u opgehaald worden
Wat is de woonplaats
Vul uw IBANnummer in
Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden. Ja, ik geef toestemming aan Stichting Gravenberch om jaarlijks een incasso-opdracht voor de contributie van het lidmaatschap van Stichting Gravenberch naar mijn bank te sturen. Daarnaast geef ik aan de bank toestemming om jaarlijks het contributiebedrag af te schrijven. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor contact op met uw bank.