Hartelijk welkom.

Leuk dat u lid wenst te worden van Stichting Gravenberch. Als christelijke zorg organisatie bieden wij ondersteuning vanuit het Wmo op maat en Pastorale voor het hele gezin. Dit doen wij op kleinschalig niveau zodat we meer aandacht kunnen besteden aan de behoefte aan u als cliënt. Dat maakt dat we snel en flexibel inzetbaar zijn. Wij hanteren geen wachttijd en zijn direct inzetbaar.

We zijn dienstbaar voor een ieder ongeacht geloofsovertuiging of afkomst. Dat maakt dat wij een goed alternatief zijn voor velen.

Stichting Gravenberch ondersteund kansarme projecten. We willen als non-profit organisatie dienstbaar zijn voor eenieder die zorg nodig heeft. Of het nu projecten zijn die we in arme landen ondersteunen of dicht bij huis, wij als zorg organisatie zijn zeer dankbaar dat wij daar deel van mogen zijn en besteden dan ook veel aandacht aan de zorg van hen die het het hardst nodig hebben.

De contributie voor uw lidmaatschap kost per jaar € 24,00 en is van toepassing op alle personen die behoren tot hetzelfde huishouden op een en hetzelfde adres. Het lidmaatschap omvat alle diensten en voordelen van Stichting Gravenberch en van Gravenberch Zorg BV. Meld u aan door het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen of contact op te nemen met onze ledenservice op 088-5327700

Vermeld uw volledige naam
Vul hier het telefoonnummer in waarop u te bereiken bent.
Op welk adres moet u opgehaald worden
Wat is de woonplaats
Vul uw IBANnummer in
Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden. Ja, ik geef toestemming aan Stichting Gravenberch om jaarlijks een incasso-opdracht voor de contributie van het lidmaatschap van Stichting Gravenberch naar mijn bank te sturen. Daarnaast geef ik aan de bank toestemming om jaarlijks het contributiebedrag af te schrijven. In 2019 betaal ik een contributie van € 24,00. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor contact op met uw bank.

Waar zijn wij actief ?

Stichting Gravenberch is het landelijk steunpunt voor pastorale thuiszorg.
Onze dienstverlening is er voor eenieder die zorg nodig heeft. Wij bieden zorg op maat. Wmo zorg, is de zorg vanuit de wet maatschappelijke ondersteuning. Vanuit deze wet begeleidt Stichting Gravenberch haar cliënten binnen de volgende gemeenten:

Gemeenten Midden-HollandGemeenten Zuid-HollandLandelijk (Pastoraal)
Bodegraven-ReeuwijkLansingerlandZuid-Holland
GoudaLeidschendam-VoorburgMidden-Holland