AGB-Code

Secretariaat

2801 DD GOUDA
Klantenservice
Welkom bij Stichting Gravenberch, het steunpunt voor Pastorale Thuiszorg.
15 July 2019

AGB-Code

Maandag tot Vrijdag

Secretariaat

2801 DD GOUDA
Klantenservice

Wat je ook doet, verricht je werk van harte.

Stichting Gravenberch is een bewogen en vriendelijke zorg dienstverlener waar je persoonlijke zorg en begeleiding krijgt op basis van christelijke waarden en normen. Wij geloven in goede zorg op basis van ‘dienstbaarheid’.

Als de Stichting goede gedegen zorg wil bieden, is dat een eerzaam streven. De Stichting als toezichthouder is onberispelijk.  Zorgzaamheid, bewogenheid, gematigdheid, gastvrijheid en behulpzaamheid draagt zij als een halsketting met zich mee. Evenzo is haar vredelievendheid en vriendelijkheid. De Stichting leid haar organisatie als een goed huisvader op een waardige manier in dienstbaarheid met ontzag voor haar medewerkers en leden.

Over Ons

Alhoewel Stichting Gravenberch op 20 maart 2014 is opgericht, bestaat haar naam al ruim 165 jaar. De stichting heeft geen winst oogmerk. Haar doel is het bieden van goede persoonlijke zorg op basis van christelijke waarden en normen. Zij is gevestigd in Midden Holland en heeft een dagelijks bestuur welke door de voorzitter en secretaris voor gaat. Haar penningmeester is een extern accountantskantoor welke verantwoordelijk is voor de financiële administratie. De stichting maakt zich hard voor kansarmen en besteed daarvoor een deel van haar inkomen aan partner organisaties welke het zelfde doel nastreven.

Doelstelling

Stichting Gravenberch is het steunpunt voor Pastorale zorg en Thuiszorg. Zij behoudt zich voor om in haar verantwoordelijkheid zorg te bieden, op basis van christelijke waarden en normen, aan de meest kwetsbaren groepen. Zij heeft zich ook tot doel gesteld de zorg voor haar leden en niet leden te ondersteunen binnen de kaders van de Wmo en Jeugdzorg.

De missie van Stichting Gravenberch is om in een ongedwongen sfeer zorg te bieden aan eenieder die zorg nodig heeft en om mensen in nood psychische, materiële en geestelijke ondersteuning te bieden. In haar ondersteuning wil zij de zelfredzaamheid van iedere individu bevorderen.

Onze visie voor ieder mens

Stichting Gravenberch is een pastorale organisatie die op basis van christelijke waarden en normen ‘dienstbaar’ is voor eenieder die een zorgvraag heeft, hulpbehoevend is of niet langer meer voor zichzelf kan zorgen. Wij pretenderen pastorale zorg, Wmo en Jeugd zorg te bieden. Onze gediplomeerde medewerkers zijn speciaal pastoraal opgeleid en gekwalificeerd om u de zorg te bieden die u verwacht. En omdat zorg voor een ieder weer anders is, bieden we zorg op maat op een plek waar u zich het prettigst bij voelt.

Als christenen worden we bemoedigd om dienstbaarheid te tonen jegens eenieder die minder welvarend zijn in de wereld.

Houd net zoveel van de ander als van je zelf, want de liefde is als genezing voor hen die vermoeid zijn. Weest gastvrij jegens elkander, zonder morren. Dient elkander, uit de liefde en kracht.

Het is de visie om eenieder te bereiken op plaatsen daar waar de zorg noodzakelijk is en de wens om hen bij te staan groot is.

Erkenningen

Stichting Gravenberch is ingeschreven in het handelsregister onder vermelding van K.v.K nummer 60287209.
Stichting Gravenberch staat ingeschreven als zorgaanbieder onder vermelding van AGB Code: 98102521.
Ook heeft zij een registratie in het register van Vecozo alsmede een registratie bij het CAK.

Zorgpartner(s) van Stichting Gravenberch

Gemeenten Midden-HollandGemeenten Zuid-HollandLandelijk (Pastoraal)
Bodegraven-ReeuwijkLansingerlandZuid-Holland
GoudaLeidschendam-VoorburgMidden-Holland
KrimpenerwaaardPijnacker- NootdorpNoord-Holland
WaddinxveenVoorschoten - WassenaarFlevoland
ZuidplasZoetermeerUtrecht

Algemene gegevens

Naam : Stichting Gravenberch
Telefoonnummer: 088-5327700
Websiteadres: www.stichtinggravenberch.nl
E-mail: secretariaat@stichtinggravenberch.nl
Adres: Zuidelijk Halfrond 1
Postcode: 2801 DD
Plaats: Gouda

Bankgegevens

Ook een bijdragen overmaken?

Bank ING ten name van
Stichting Gravenberch
IBAN:  NL36 INGB 0006 4464 77
BIC code: INGBNL2A

Financiën en beheer

De financiële cijfers zijn schriftelijk op te vragen voor leden van Stichting Gravenberch. Als u lid bent dan deelt u het inzage recht in de financiële boekhouding van de Stichting. Stuur uw vraag naar het Secretariaat. U kunt dat schriftelijk of per email doen.

Vermeld daarbij dat het gaat om inzage financiële gegevens over het jaar dat u wenst in te zien. Uw verzoek wordt dan in behandeling genomen door het Kerkelijk bestuur welke alleen bevoegd is u de gewenste informatie te verschaffen.

WhatsApp WhatsApp us