Particuliere zorg

De zorg van Stichting Gravenberch is persoonlijk. Hierin staat de mens centraal. We verlenen zorg vanuit onze dienstbaarheid op maat. Wat is goede zorg? Deze begint bij de inzet van ‘de gave van goede manieren’. Wij vinden het belangrijk dat u zich in welke situatie dan ook comfortabel voelt. Gezien zorg voor een ieder weer anders is, zijn we instaat om u de zorg te verlenen die het beste bij u past. Zorg welke gericht is op uw wensen. Voor de particuliere zorg hebt u de vrije keuze om uw zorg pakket zelf samen te stellen. U kunt op basis van de beschikbare modules zelf kiezen hoe uw zorg eruit komt te zien zodat u kunt genieten van de rust. Hierin werken we niet taak gericht maar persoonsgericht. Zo bepaald u wanneer u een gediplomeerde helpende of verzorgende wenst te ontvangen of wanneer u hulp in de huishouding nodig hebt of een dagje weg wilt. U kunt zich gerust thuis voelen want onze ambulante zorg past prima in een omgeving waarin u zich comfortabel en het prettigst voelt.

Wij nemen de zorgtaken over

Wanneer de familie niet langer de zorg kan dragen over een familielid dan nemen wij in samenspraak de zorg taken over. Dit kan binnen de reguliere of particuliere zorg. Van belang is te weten dat we zorg opmaat leveren op basis van uw keuze vrijheid. Immers wilt u zelf genieten van goede zorg of uw familielid in goede handen overdragen. Eerst bepalen we samen welke zorg het beste past en dan leveren we deze naadloos op maat. Vraag hier meer over aan onze ledenservice of maak direct een afspraak.