Gefeliciteerd, u hebt een voucher van ons cadeau ontvangen en wil deze graag verzilveren.

Om gebruik te maken van de waarde van uw voucher dient u deze eerst te registreren. Registratie gaat alleen samen met een lidmaatschap. Vul de onderstaande lijst zo volledig mogelijk in om u aan te melden. Iedere voucher heeft een uniek nummer welke gekoppeld is aan een postcode adres. Per adres is het niet mogelijk een tweede voucher te registreren. Met uw voucher ontvangt u ter kennismaking ‘1 uur hulp in de huishouding’. Aan uw deelname is een lidmaatschap verbonden. De contributie voor 2019 bedraagt per jaar € 24,00 en wordt op basis van automatische incasso bij uw bank aangeboden. Uw voucher heeft een geldigheidsduur van 3 maanden vanaf de datum van registratie. Lees voor gebruik onze algemene voorwaarden zorgvuldig door of neem telefonisch contact op met onze klantenservice op 088-532 77 00

Vermeld uw volledige naam
Vul hier het telefoonnummer in welke bij ons bekend is.
Ten behoeve van een eenmalige automatische incasso
Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden.

Een voucher is voor een huishouden op een postadres bedoeld.
De voucher kan alleen ondersteunend in de hulp in het huishouden worden ingezet.
De voucher is bedoeld voor licht huishoudelijk werk en ter kennismaking met Stichting Gravenberch.
De voucher is vooralsnog te gebruiken binnen het werkgebied van Stichting Gravenberch welke omvat de volgende gemeenten: Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Krimpenerwaard, Waddinxveen, Zuidplas. Lansingerland, Leidschendam-Voorburg, Pijnacker – Nootdorp, Voorschoten, Wassenaar, Zoetermeer.

De voucher is niet inwisselbaar. U krijgt er geen geldwaarde voor terug.
De voucher is niet verkoopbaar. U mag deze niet verkopen.
De voucher mag wel cadeau worden gedaan op een postadres welke niet eerder een registratie heeft in ons systeem.
De geldigheid van de voucher is 3 maanden vanaf de aanmeldingsdatum welke bij ons is geregistreerd.
Deze actie is niet samen te gebruiken met andere lopende acties van Stichting Gravenberch.
De voucher is alleen te gebruiken bij Stichting Gravenberch
De voucher is alleen geldig in combinatie met een lidmaatschap. U dient lid te worden om deel te nemen. Zie de algemene voorwaarden om lid te worden.