We zijn blij dat je belangstelling hebt in Stichting Gravenberch. Welkom!
We kijken ernaar uit om ‘samen’ met jou te bouwen aan je carrière binnen Stichting Gravenberch.

Wist je dat?

De naam Gravenberch al sinds 1855 bestaat?
En dat de eerste Gravenberch, Adolf Frederik genaamd, een arts was die door de toenmalige Koning Willem Alexander Paul Frederik Lodewijk, honoris causa, is beëdigd tot chirurgijn vanwege zijn zeer uitzonderlijke prestaties in de geneeskundige zorg?

Stichting Gravenberch is voor een belangrijk deel verantwoordelijk voor de zorg in Midden-Holland.
Ze is als non-profit stichting maatschappelijk betrokken en dienstbaar om hen te ondersteunen die hulpbehoevend zijn. Binnen de organisatie staat de mens centraal. Zorg die wij verlenen is voor iedereen bereikbaar ongeacht geloofsovertuiging, cultuur of ras. Wij geloven dat ieder mens dezelfde zorg mag verwachten die nodig is om de zelfredzaamheid te bevorderen. Dienstbaarheid is dan ook het sleutelwoord binnen Stichting Gravenberch.

Bij Stichting Gravenberch werken, stagiaires, bekwamen, gediplomeerden en hoogopgeleiden die uit een voorselectie gekozen zijn. De keuze om voor Stichting Gravenberch dienstbaar te zijn is door een ieder bewust gemaakt. Wij stellen hele hoge eisen aan de kwaliteit van zorg die wij leveren. Daarom staat Zorg bij ons voorop en de kwaliteit daarvan willen we hoog in het vaandel houden.

Sollicitatie procedure

Om in aanmerking te komen in de voorselectie stuur je gewoon je cv naar ons toe met een foto.
Vervolgens zal je op basis daarvan uitgenodigd worden voor een eerste ronde gesprek. Hierin zal bewust gekeken worden naar je kwaliteiten en de behaalde resultaten en of je werkervaring.  Het kan ook zijn dat je door te weinig kwalificaties niet voor een bepaalde functie uitgenodigd wordt maar dan is er nog geen ramp. Als we denken dat je best binnen het team zou kunnen passen maar nog aan enkele zaken moet werken dan willen we je daarin ook begeleiden. Immers zijn we een “Erkend Leerbedrijf”. Na je eerste ronde gesprek gaan we in op het vervolg van de procedure en krijg je het eind gesprek. Hierin zal gekeken worden naar wat wij je te bieden hebben. Het zogeheten contract gesprek. Als dit allemaal goed is dan ben je klaar om bij Stichting Gravenberch aan de slag te gaan.

Dit is wat wij van jou als ideale medewerker verwachten;

– doorzettingsvermogen.
– je bent zorgzaam en behulpzaam.
– flexibel.
– je beschikt over een grote mate van zelfstandigheid.
– goede mondeling en schriftelijke vaardigheden om verslag uit te brengen.
– respect voor privacy en autonomie van cliënt en familieleden.
– je bent dienstbaar.
– je hebt het karakter om instructies aan te nemen als te geven.
– gevoel voor discretie en gaat tactvol om met gevoelige informatie.
– de wil om de leefomgeving qua gezelligheid van de cliënt te optimaliseren.
– goede contactuele vaardigheden.
– een gezonde teamspirit.

Als jij je hierin kan vinden dan ben jij onze kandidaat. Aarzel niet langer maar kom en wees ook betrokken in een team van mensen die echt zorg willen bieden zoals zorg ook behoort te zijn.

Verstuur je C.V. naar:
Stichting Gravenberch
Zuidelijk Halfrond 1
2801 DD GOUDA
T.a.v. Secretariaat/HR

Bekijk onze openstaande vacatures.

Geen vacatures gevonden.