We zijn blij dat je belangstelling hebt in Stichting Gravenberch. Welkom!
We kijken ernaar uit om ‘samen’ te bouwen aan jou carrière binnen Stichting Gravenberch.

Wist je dat?

De naam Gravenberch al sinds 1855 bestaat?
En dat de eerste Gravenberch, Adolf Frederik genaamd, een arts was die door de toenmalige Koning Willem Alexander Paul Frederik Lodewijk, honoris causa, is beëdigd tot chirurgijn vanwege zijn zeer uitzonderlijke prestaties in de geneeskundige zorg?

Stichting Gravenberch is voor een belangrijk deel verantwoordelijk voor de zorg in Midden-Holland.
Ze is als pastorale organisatie maatschappelijk betrokken en dienstbaar om hen te ondersteunen die hulpbehoevend zijn. Binnen de organisatie staat de mens centraal. Zorg die wij verlenen is voor iedereen bereikbaar ongeacht geloofsovertuiging, cultuur of ras. Wij geloven dat ieder mens dezelfde zorg mag verwachten die nodig is om de zelfredzaamheid te bevorderen. Dienstbaarheid is dan ook het sleutelwoord binnen Stichting Gravenberch.

Bij Stichting Gravenberch werken, stagiaires, bekwamen, gediplomeerden en hoogopgeleiden die uit een strenge voorselectie gekozen zijn om dienstbaar te zijn binnen Stichting Gravenberch. Wij stellen hele hoge eisen aan onze medewerkers maar bieden daar tegenover ook een zekerheid. Zorg staat bij ons voorop en de kwaliteit daarvan willen we hoog in het vaandel houden.

Sollicitatie procedure

Om in aanmerking te komen in de voorselectie stuur je gewoon je cv naar ons toe met een foto.
Vervolgens zal je op basis daarvan uitgenodigd worden voor een eerste ronde gesprek. Het kan ook zijn dat je door te weinig kwalificaties niet uitgenodigd wordt maar dan is er nog geen ramp. Als we denken dat je best binnen het team zou kunnen passen maar nog aan enkele zaken moet werken dan willen we je daarin ook begeleiden. Na je eerste ronde gesprek gaan we in op het vervolg van de procedure welke in team verband zal plaats vinden in een rollenspel. En als laatste krijg je het eind gesprek. Hierin zal bewust gekeken worden naar je kwaliteiten en de behaalde resultaten uit de vorige rondes. Als die allemaal goed zijn dan ben je klaar om bij Stichting Gravenberch aan de slag te gaan.

Dit is wat wij van jou als ideale medewerker verwachten;

– doorzettingsvermogen.
– je bent zorgzaam en behulpzaam.
– flexibel.
– je beschikt over een grote mate van zelfstandigheid.
– goede mondeling en schriftelijke vaardigheden om verslag uit te brengen.
– respect voor privacy en autonomie van cliënt en familieleden.
– je bent dienstbaar.
– je hebt het karakter om instructies aan te nemen als te geven.
– gevoel voor discretie en gaat tactvol om met gevoelige informatie.
– de wil om de leefomgeving qua gezelligheid van de cliënt te optimaliseren.
– goede contactuele vaardigheden.
– een gezonde teamspirit.

Als jij je hierin kan vinden dan ben jij onze kandidaat. Aarzel niet langer maar kom en wees ook betrokken in een team van mensen die echt zorg willen bieden zoals zorg ook behoort te zijn.

Verstuur je C.V. naar:
Stichting Gravenberch
Burg. Gaarlandtsingel 96
2802 TG GOUDA
T.a.v. Secretariaat/HR

Bekijk onze openstaande vacatures.

Geen vacatures gevonden.