Als stichting hebben we een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Het ondersteunen van hulpbehoevenden zien we als onze plicht binnen de samenleving. Hierin maken we geen onderscheid in wie wel en wie niet zorg behoort te krijgen maar leveren we zorg op maat aan eenieder die dat nodig heeft. Dit is wat wij heel belangrijk vinden. Wij willen er zijn voor ieder mens die hulp in welke form dan ook nodig heeft.

De Wmo voorziet in die hulp.
Daar waar u in vastloopt en geen hulp hebt of een beroep kunt doen op derden, naasten in uw omgeving om u bij te staan met zorg, begeleiding of hulp in het huishouden, kunt u deze verzorging vergoed krijgen vanuit het Wmo in uw gemeente. Wij verzorgen geheel vrijblijvend uw aanvraag bij uw gemeente voor u. Neem daarvoor contact met ons op het telefoonnummer 088-5327700 of vraag direct zorg aan.

We verzorgen o.a.:

Hulp in de huishoudingPastorale zorg
Persoonlijke begeleiding Groepsbegeleiding
GezinsondersteuningVervoersdiensten
JeugdzorgGeestelijke Gezondheid zorg
Budget ondersteuningOndersteuning werk & inkomen
Ondersteuning en VerplegingBegeleiding in relatie en huwelijksproblemen
Ondersteuning bij overlijden en rouwOndersteuning van dak en thuislozen
LevensbeschouwingGebed

We weten dat het leven soms heel anders kan uitpakken dan we zelf gepland hebben. Zo kan een scheiding een crisis zijn die niet zelf op te lossen is. Vele redenen kunnen ertoe dienen dat u uiteindelijk de hulp van een professional nodig hebt. Wilt u een deskundige een vraag voorleggen of uitgebreid praten, wij hebben niet alleen een luisterend oor maar bieden ook passende oplossingen voor iedere situatie. Alle gesprekken zijn uiteraard vertrouwelijk; als onze medewerkers hebben een beroepsgeheimhoudingsplicht welke u in privé beschermt.